Splošni pogoji
Splošni pogoji
Splošni pogoji Spletnega informacijsko-trgovskega portala so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov elektronskega poslovanja. S spletnim informacijsko-trgovskim portalom upravlja GeniDarila, spletna trgovina, Natalija Kadiš s.p., ki je tudi ponudnik elektronskega poslovanja. Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Nakup je mogoče opraviti tudi brez registracije.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje portala, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudba artiklov in storitev
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba našega spletnega portala osvežuje in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino ali kako drugače, če je to posebej označeno. Cene za poslovne uporabnike portala B2B vsebujejo tudi prikaz rabatov in drugih dogovorjenih pogojev, kot so plačilni roki, morebitni avansi in dodatni rabati, količinski rabati... Cene, ki so navedene ob produktu, veljajo v času nakupa in se lahko v primeru kasnejšega nakupa tudi spremenijo.
Ker nismo DDV zavezanec, DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Naročila
Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Naročila so shranjena v elektronski obliki ERP sistema podjetja. Izvod oddanega naročila je kupcu poslan na njegov elektronski naslov, po želji oz. zahtevi, pa lahko kupec prejme dodaten izvod naročila tudi naknadno, če o tem pisno obvesti prodajalca. Izvod naročila bo kupcu poslan na njegov elektronski naslov ali poslan po pošti v primernem roku.
Plačila
Možni načini plačila:
- plačilo po predračunu
- po povzetju (pri dostavi).
Dostopnost informacij
Upravitelj portala zagotavlja, da bo kupcu oziroma uporabniku nenehno zagotavljal naslednje informacije:
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo stroške prevoza, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Komunikacija
Upravitelj spletnega portala bo s partnerjem oziroma uporabnikom oziroma kupcem kontaktiral preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,
jasno in nedvoumno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Upravitelj ne bo sprejemal naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. Upravitelj brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako upravitelj tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, lahko pa te podatke posreduje staršem oziroma skrbnikom. Upravitelj ne bo ponujal prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Odveza odgovornosti
Upravitelj zagotavlja, da se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših straneh. Žal, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj ne uspe pravočasno popraviti podatkov. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Prav tako ne zagotavljamo kakovosti, varnosti, finančne zanesljivosti in drugih lastnosti pri ponudnikih izdelkov ali storitev, ki so zunanji dobavitelj oziroma vselej tam, kjer je upravitelj le posrednik med kupcem in prodajalcem produkta ali storitve. Vse to velja tudi za male oglase, kjer prav tako ne jamčimo za ponudbo in druge lastnosti ter procese. Čeprav se upravitelj trudi zagotoviti natančne fotografije in video predstavitve prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije in video predstavitve jemati kot simbolične. Fotografije in video predstavitve ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Dodatna opozorila in obvestila
Prizadevamo si, da bi bili vsi naši produkti in storitve varne in zanesljive. Za pravilno in varno delovanje je nujno prebrati tudi originalna navodila, ki so priložena produktu. To še zlasti velja za izdelke, ki so namenjeni otrokom ali zaužitju.
Ker obstajajo na spletnih straneh portala tudi nekatere povezave na druge spletne strani, ki niso v povezavi z družbo in nad katerimi GeniDarila nima nadzora, ne more jamčiti in tudi ne prejemati ali posredovati pritožb glede točnosti vsebin katerekoli spletne strani, za katero nudi povezavo ali referenco in ne prevzema nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh. GeniDarila si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni, dodaja ali odstrani vsebino teh spletnih strani dodajanja ali odstranitve vsebin, objavljenih na spletni strani kadarkoli, na kakršenkoli način, delno ali v celoti, ne glede na razlog ter brez predhodnega opozorila.
Prav tako vas obveščamo, da ne odgovarjamo za morebitne zlorabe osebnih ali finančnih podatkov, razen če bi do tega prišlo na portalu. Vsaka zloraba osebnih ali bančnih podatkov je kazniva in bo prijavljena pristojnim oblastem.
Prav tako vas obveščamo, da ne moremo prevzeti odgovornost za točnost informacij, ki jih posreduje Slovenska tiskovna agencija oziroma drugi mediji in viri. Točnost informacij v skladu z zakonodajo zagotavlja ponudnik, ki je jasno označen.
Pogodba med kupcem in prodajalcem - NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega kontaktnega naslova: info@genidarila.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.
Pritožbe in spori
Upravitelj spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Upravitelj se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Upravitelj bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Upravitelj se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se upravitelj prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.