Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, kateri določa: Kupcu pripada pravica, da v roku 14-ih dni podjetju Spletna trgovina GeniDarila, Natalija Kadiš s.p. sporoči (preko obrazca, ki je na spletni strani), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razlog. Vračilo plačila mora prodajalec opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14-ih dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če prodajalec zamudi z vračilom plačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude vračil.
Če je kupec znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopil, mora prejeto vrniti prodajalcu v 14-ih dneh po sporočilu. V tem primeru kupec nepoškodovano blago pošlje v originalni embalaži, PRIPOROČENO na svoje stroške, na naslov podjetja GeniDarila Natalija Kadiš s.p . Stroška poštnine (dostave) vam ob vračilu blaga ne povrnemo. Vrnjeno blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano posebej po željah kupca, razen v primeru naše napake (napačna fotografija, ime...).
Reklamacije
Kupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je
ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne
izdelke, v napačni količini, napačnem vzorcu ali kako drugače odstopajo od
kupčevega naročila (stvarna napaka – 37. Člen Zakona o varstvu potrošnikov). V
primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva
zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt
v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem
dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite produkt vrniti na naše stroške,
se morate o tem dogovoriti s komercialistom spletne prodajalne www.genidarila.si.
Na kaj morate biti pozorni pred spletnim nakupom, ki fizičnega ogleda artiklov
ne omogoča?
- Previdno odstranjujte zaščitne materiale, kjer bi lahko na ta način
poškodovali izdelek.
- Posebna previdnost je potrebna pri embalaži, ki naj ostane v prvotnem stanju,
če niste prepričani v ustreznost artikla.
- Vidno poškodovani, na različne načine umazani (praske, madeži, prah, druga
umazanija) artikli in artikli z vidnimi sledmi montaže, niso primerni za
menjavo ali vrnitev.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan,
v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek
reklamacije pri družbi, ki je izvedla distribucijo.
To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto distributerja
v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
Skupaj s pristojnim distributerjem bomo poskrbeli, da
bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Spletna stran za delovanje potrebuje piškotke. Za več informacij o piškotkih kliknite varovanje zasebnosti in piškotki. S potrditvijo se strinjate z uporabo piškotkov.